1299 Private Server Forumu
 
AnasayfaAnasayfa  TakvimTakvim  SSSSSS  AramaArama  Üye ListesiÜye Listesi  Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları  Kayıt OlKayıt Ol  Giriş yapGiriş yap  

Paylaş | 
 

 beylerr Server kuruyorum şimdi aklıma geldii :d Kur diyenler acil ceevap yazsın konuya arklar 3 yıldır pwp oynuyorum 2 kere kurdum gene kurucam lütfen cevap yazınnn !!!!!!!!

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
mustafagulle
Süper Moderatör
Süper Moderatör


Mesaj Sayısı : 49
Points : 48
Reputation : 0
Kayıt tarihi : 15/03/09
Yaş : 26
Nerden : MuğLa/marmaris

MesajKonu: beylerr Server kuruyorum şimdi aklıma geldii :d Kur diyenler acil ceevap yazsın konuya arklar 3 yıldır pwp oynuyorum 2 kere kurdum gene kurucam lütfen cevap yazınnn !!!!!!!!   Ptsi Mart 16, 2009 4:43 pm

aRkLaR hadii cevaplarınızı bekliyorum istek olursa açıcam suan 2 siteyede açtım konuyu aç dediler birde sizlere soriim dedim. . .
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
TheGeastHero_
Süper Moderatör
Süper Moderatör


Mesaj Sayısı : 96
Points : 12
Reputation : 0
Kayıt tarihi : 10/03/09
Yaş : 25
Nerden : Ankara

MesajKonu: Geri: beylerr Server kuruyorum şimdi aklıma geldii :d Kur diyenler acil ceevap yazsın konuya arklar 3 yıldır pwp oynuyorum 2 kere kurdum gene kurucam lütfen cevap yazınnn !!!!!!!!   Ptsi Mart 16, 2009 4:47 pm

Kardeş Açarsan Eğer Güzel Bi Zor Db Olsun...

Örnek;

+8Fp Set Ve Elinde +8 Destroyer Olsun Bulcan'dan Falan İron Bar (10 m Lik Değil Yeşil Olan)

Sadece Sw Scroll Olsun(Prilerde İş Yapsın)

Lwl Orta Raptor,Shart Vs. Falcon Shell Ler +5 Olarak Trol Türlerinden uprage Scroll Lycandan 2 Yhada 3 Tane Falan Cıksın Scorpion Dan 2 Veya3 Tane 1m Cıksın Bunlar Benim Sevdiklerim Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://ko-master.tk
mustafagulle
Süper Moderatör
Süper Moderatör


Mesaj Sayısı : 49
Points : 48
Reputation : 0
Kayıt tarihi : 15/03/09
Yaş : 26
Nerden : MuğLa/marmaris

MesajKonu: Geri: beylerr Server kuruyorum şimdi aklıma geldii :d Kur diyenler acil ceevap yazsın konuya arklar 3 yıldır pwp oynuyorum 2 kere kurdum gene kurucam lütfen cevap yazınnn !!!!!!!!   Ptsi Mart 16, 2009 5:00 pm

Db yi kendim yazıcam zaten sorun deill Zor yapıcam yada orta şekerli yaparızz Very Happy:D
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
TheGeastHero_
Süper Moderatör
Süper Moderatör


Mesaj Sayısı : 96
Points : 12
Reputation : 0
Kayıt tarihi : 10/03/09
Yaş : 25
Nerden : Ankara

MesajKonu: Geri: beylerr Server kuruyorum şimdi aklıma geldii :d Kur diyenler acil ceevap yazsın konuya arklar 3 yıldır pwp oynuyorum 2 kere kurdum gene kurucam lütfen cevap yazınnn !!!!!!!!   Ptsi Mart 16, 2009 5:01 pm

Smile Ei Tmm Ama Ne Kadar Uzun Oluack Kasıorum Server Kapanıor Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://ko-master.tk
mustafagulle
Süper Moderatör
Süper Moderatör


Mesaj Sayısı : 49
Points : 48
Reputation : 0
Kayıt tarihi : 15/03/09
Yaş : 26
Nerden : MuğLa/marmaris

MesajKonu: Geri: beylerr Server kuruyorum şimdi aklıma geldii :d Kur diyenler acil ceevap yazsın konuya arklar 3 yıldır pwp oynuyorum 2 kere kurdum gene kurucam lütfen cevap yazınnn !!!!!!!!   Ptsi Mart 16, 2009 5:10 pm

zaten yazdan beri açık
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
TheGeastHero_
Süper Moderatör
Süper Moderatör


Mesaj Sayısı : 96
Points : 12
Reputation : 0
Kayıt tarihi : 10/03/09
Yaş : 25
Nerden : Ankara

MesajKonu: Geri: beylerr Server kuruyorum şimdi aklıma geldii :d Kur diyenler acil ceevap yazsın konuya arklar 3 yıldır pwp oynuyorum 2 kere kurdum gene kurucam lütfen cevap yazınnn !!!!!!!!   Ptsi Mart 16, 2009 5:10 pm

Ei Güzel Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://ko-master.tk
4KocaReis
Süper Moderatör
Süper Moderatör


Mesaj Sayısı : 155
Points : 53
Reputation : 0
Kayıt tarihi : 15/03/09
Nerden : GeLLyBollY

MesajKonu: Geri: beylerr Server kuruyorum şimdi aklıma geldii :d Kur diyenler acil ceevap yazsın konuya arklar 3 yıldır pwp oynuyorum 2 kere kurdum gene kurucam lütfen cevap yazınnn !!!!!!!!   Salı Mart 17, 2009 3:33 pm

Kur Ama Kolay Db
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Sponsored content




MesajKonu: Geri: beylerr Server kuruyorum şimdi aklıma geldii :d Kur diyenler acil ceevap yazsın konuya arklar 3 yıldır pwp oynuyorum 2 kere kurdum gene kurucam lütfen cevap yazınnn !!!!!!!!   Bugün 1:51 pm

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
beylerr Server kuruyorum şimdi aklıma geldii :d Kur diyenler acil ceevap yazsın konuya arklar 3 yıldır pwp oynuyorum 2 kere kurdum gene kurucam lütfen cevap yazınnn !!!!!!!!
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» M2-Pro Çok Güzel Server
» Celıklı vps server NewMoonMt2
» Kraliyetli Tkmt2
» Güzel Vps Server
» 1.Star Wars Jedi Knight:Jedi Academy RPG buluşması

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Pvp Server Tanıtım , Client Paylaşım , Server Destek :: Private Serverlar :: Server Tanıtımı-
Buraya geçin: